Individ och familjeomsorgen i Surahammar

Här hittar du information om adress, telefon och fax till Individ- och Familjeomsorgen.

Här finns även information om taxor och avgifter vid begäran om handlingar.

Välkomna till Individ och familjeomsorgen i Surahammars kommun! På denna sida hittar du uppgifter om adress, telefon och fax till Individ- och Familjeomsorgen.

Kontakta receptionen för att få kontakt med personal inom våra olika verksamheter.

Individ- och familjeomsorgen

Besöksadress: Köpmangatan 15
Post: Box 203, 735 23 Surahammar

Telefon reception: 0220-390 40
Fax: 0220-301 24

Besökstider, reception

Måndag och fredag
Tisdag till torsdag



Telefontider, reception
Måndag och fredag

Tisdag till torsdag

Obs! 23 april är IFO-kontoret stängt mellan 10-12.


08.00-16.00
08.00-14.00



08.00-16.30

08.00-14.00

Lunchstängt


12.00-13.00

Dag före helgdag
Dag före röd dag är det stängt för besök efter kl. 12.00 men växeln går att nå på telefon till och med kl. 14.00 eller kl. 15.30 beroende på veckodag.

 



Här ser du vilka dagar under året som har ändrade öppettider 2025:

 

Dag före Trettondedagjul

 

Dag före Långfredagen

 

Dag före Valborgsmässoafton

 

Dag efter första Maj

 

Dag före Kristi himmelsfärdsdag

 

Dag efter Kristi himmelsfärdsdag

 

Dag före Nationaldagen

 

Dag före Midsommatafton

 

Dag före Alla helgonensdag

 

Dag före Julhelg

 

Dag före Nyårsafton

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 januari

 

17 april

 

29 april

 

2 maj

 

 

28 maj

 

 

30 maj

 

5 juni

 

19 juni

 

31 oktober

 

23 december

 

30 december

 

 

 

08.00-12.00



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

08.00-12.00

 

08.00-12.00

 

08.00-12.00

 

08.00-12.00

 

 

08.00-12.00


 

08.00-12.00

 

08.00-12.00

 

08.00-12.00

 

08.00-12.00

 

08.00-12.00


08.00-12.00




Andra avvikande öppettider under 2025:

 

15 Januari

12 Februari

12 Mars

 

23 April

 

 


 

 

08.00-12.00

08.00-12.00

08.00-12.00

 

08.00-09.30 och 13.00-14.00

 

Socialjour Västmanland

021-392066

Taxor och avgifter vid begäran om handlingar

Beslut om en handling ska lämnas ut fattas av den myndighet som förvarar handlingen (6 kap. 2 § Offentlighets- och sekretesslagen). Den som begär ut en allmän handling kan ta del av den på plats i kommunens lokaler och har då rätt att ta del av den kostnadsfritt. Om personen begär att få ut en kopia, utskrift eller avskrift kan myndigheten ta ut en avgift. Begäran att få kopia, utskrift eller avskrift av allmän handling ska behandlas skyndsamt (2 kap 16 § TF).

Läs mer om taxor och avgifter för utlämnande av allmänna handlingar här.

Sidansvarig:

Senast uppdaterad: