Du läser här:

Larm & felanmälan

Nödnummer: 112
Polis:
114 14

Felanmälan på gator, vägar och grönområden

Vid fel på gator, vägar, gräsmattor, rabatter, snöröjning med mera inom kommunen kan felanmälan göras vardagar mellan 07.00-16.00 på tfn 0220 - 390 00
E-post: gatapark@surahammar.se

För frågor kring skötsel och underhåll av kommunala gator/vägar kontakta Surahammars KommunalTeknik AB, på tfn 0220-390 00

​Kommunens gatubelysning

Felanmälan vardagar mellan 07.00-16.00
Tfn 0220 - 390 00
E-post: gatubelysning@surahammar.se

Felanmälan vid fulla containrar vid återvinningsstationerna

Om containrarna vid återvinningsstationerna är fulla kan felanmälan göras hos Förpacknings- och Tidningsinsamlingen. Växeln är öppen alla dagar dygnet runt. Förpacknings- och Tidningsinsamlingen  Tfn 0200 - 88 03 11

Felanmälan på kommunala fastigheter

Om du upptäcker något fel på en kommunal fastighet såsom trasigt fönster, fel på hängrännor eller något annat fel så hör av dig till kommunens växel
0220 - 390 00
Måndag-Torsdag kl. 07.30-12.00 och 13.00-16.30
Fredagar kl 07.30- 12.00 och 13.00-16.00     
Övrig tid SOS Alarm 021 - 12 92 31

Felanmälan på vatten, avlopp, samt sophämtning

För att få information och göra felanmälan på vatten, avlopp, och sophämtning kontakta Surahammars KommunalTeknik ABlänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Måndag - Fredag 09.00-12.00/ 13.00-15.00 på 0220 - 467 00
Vid akuta fel under övrig tid på vatten och avlopp ring
0220 - 467 45

Felanmälan fjärrvärme

​MälarEnergis hemsidalänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster
 

Sidan publicerad av: Cristian Hidalgo
, 2017-08-18 15:57

SURAHAMMARS KOMMUN

För barnens skull

Surahammars kommun | Box 203, 735 23 Surahammar | Telefon 0220-390 00 | Organisationsnummer 212000-2031
Besöksadress: Hjulmakarvägen 18, Surahammar | E-post: kommunen@surahammar.se